6. декември 2019

Создавање на човекот

Фази на создавањето на Човекот – (А)
Фази на создавањето на Човекот – (Б)
Ембрионалните фази
Кур’ански опис на внатрешното и надворешното појавување на фетусот

Создавање на човекот

————————————————– ———

Фази на создавањето на човекот (А)

Human Sperm Human Zygot Female Ovum

Создавање на човекот

Аллах го испрати Пејгамберот Мухаммед (мир на него), како гласник на целиот универзум. Аллах вели во Кур’анот :

 И Ние те испративме само како милост на световите! (Кур’ан 21: 107).

Оние кои не веруваат, велат: „Зошто не му се објавува знамение од Господарот негов?“ Ти си само опоменувач. Секој народ има упатувач! (Кур’ан 13: 7).

 Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) порака, сепак, е за целото човештво, и затоа Аллах даде придружен доказ за пораката на Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), доказ кој е различен од доказите дадени на гласниците пред него. Доказите на претходните гласници ги гледале само нивните современици, а можеби и некои генерации веднаш по нив. Тогаш Аллах ќе испрати нов Посланик, поддржан со ново чудо, за да ја оживее верата на својот народ. Но, бидејќи Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) беше предодреден да биде последен од Пратениците до Денот на Кијаметот, Аллах му даде вечно чудо како доказ за тоа.

Ако побараме од Евреин или христијанин да ни ги покаже чудата на Пејгамберот Муса (Мојсеј) или Иса (Исус) , нека е секој мир и спас врз сите нив, и двајцата ќе поднесат дека не е во рамките на човечката моќ да се ре- сега демонстрираме некое од тие чуда. Мојсеј трска не може да се создаде, ниту може да се повика Пратеникот на Аллах, Исус за да се подигнат луѓе од мртвите. За нас денес, овие чуда не се ништо повеќе од историски извештаи. Но, ако еден муслиман е запрашан за најголемото чудо на Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), тој лесно може да ја покаже својата книга, Кур’анот. За Кур’анот е чудо што останува во наши раце. Тоа е отворена книга за сите луѓе да ја испитаат нејзината содржина.

Аллах рече во Куранот:

 Кажи: „Кое е најголемо сведочење?“ Кажи: „Аллах е Сведок меѓу мене и меѓу вас. И објавен ми е овој Кур’ан да ве опоменувам со него, вас и оние на кои им е соопштен.“ Ќе посведочите ли дека има покрај Аллах, навистина, други богови? Кажи: „Не сведочам, Он, навистина, е еден Бог и јас сум, секако, далеку од вашето припишување здруженик!“ (Кур’ан 6:19).

 Но, Аллах сведочи за она што ти е објавено; со Свое знаење го објави. А и мелеките сведочат. А Аллах е Доволен за Сведок. (Кур’ан 4: 166).

Оттука, нашите современи научници и научници, професорите на разни универзитети кои се лидери на човечката мисла, имаат можност да го испитаат знаењето кое е пронајдено во книгата на Аллах . Во оваа возраст, научниците се истакнаа во откривањето на универзумот , иако Куранот веќе долго време разговараше за универзумот и за човечката природа. Значи, што беше резултат?

Ви го претставуваме професорот Емеритус Кит Мур , еден од светските истакнати научници за анатомија и ембриологија. Го прашавме професорот Мур да ни ја даде својата научна анализа на некои специфични курански стихови и пророчки традиции [Ахадејт] кои се однесуваат на неговото поле на специјализација.

Професор Мур е автор на книгата под наслов “Развивање на човекот” . Тој е прочуен почесен професор по анатомија и клеточна биологија на Универзитетот во Торонто, Канада , каде што беше вонреден декан на основни науки на Медицинскиот факултет и за осум години беше претседател на Одделот за анатомија . Д-р Мур, исто така, претходно служеше на Универзитетот во Винипег, Канада, во единаесет години. Тој е на чело на многу меѓународни асоцијации на анатомите и на Советот на Унијата за биолошки науки. Професор Мур исто така беше избран за член на Кралската медицинска асоцијација на Канада , Меѓународната академија за цитологија, Сојузот на американските анатомисти и Сојузот на Северно и Јужноамерикански анатомисти. а во 1984 година ја доби најважната награда доделена на полето на анатомијата во Канада, наградата JCB Grant од Канадската асоцијација на анатомисти.

Објавил многу книги за клиничка анатомија и ембриологија , осум од нив се користат како референтни дела во медицинските училишта и се преведени на шест јазици.

Кога го прашавме професорот Мур да ни ја даде својата анализа на курановите стихови и пророчки изјави, тој беше изненаден. Тој се прашуваше како Пејгамберот Мухаммед , пред четиринаесет векови, може да го опише ембрионот и неговата фаза на развој со такви детали и прецизност што научниците ги запознале само во последните триесет години. Многу брзо, сепак, изненадување професор Моус стана восхит за ова откровение и водство. Тој ги претстави овие ставови на интелектуални и научни кругови. Тој дури и даде предавање за компатибилноста на современата ембриологија со Кур’анот и Суннетот каде што изјави:

Тоа беше големо задоволство за мене да им помогнам да ги појаснам изјавите во Кур’анот за човечкиот развој. Мене ми е јасно дека овие изјави мора да дојдат кај Мухаммед од Аллах или Бог, бидејќи речиси целото ова спознание не било откриено многу векови подоцна. Ова ми докажува дека Мухаммед мора да е гласник на Аллах . “

Размислете што овој познат и почитуван научник за ембриологија го прогласил за проучување на Кур’анскиот стих поврзан со неговата дисциплина, и неговиот заклучок дека Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), мора да е гласник од Аллах .

Аллах вели во Кур’анот за фазите на создавање на човекот: Ние човекот, навистина, го создадовме од глина одбрана,  потоа како капка семе го ставивме на место сигурно.  Потоа капката семе Ние ја создадовме засирена крв; од засирената крв создадовме парче месо; од парчето месо создадовме коски, а потоа коските со месо ги обвиткавме; потоа создадовме сосем друго суштество. Па, нека е вишен Аллах. Меѓу создателите Он е Најубавиот! (Кур’ан 23: 12-14).

Арапскиот збор alaqah има три значења. Првото значење е пиењето. Втората е суспендирана работа. Третото значење е згрутчување на крвта.

Во споредбата на пивницата со свежа вода до ембрионот на фазата на алака, професорот Мур наиде на голема сличност меѓу двете. Тој заклучил дека ембрионот за време на фазата на алаката се појавува многу сличен на оној на пиењето. Професор Мур става слика на ембрионот рамо до рамо со слика на пијавица (види слика 3.1). Тој ги претстави овие слики на научниците на неколку конференции .

(А) човечки ембрион (Б) пијавица
Слика 3.1

Второто значење на зборот alaqah е суспендирана работа, и тоа е она што можеме да го видиме во приврзаноста на ембрионот за време на фазата на алака во матката (утробата) на мајката. Третото значење на зборот alaqah е згрутчување на крвта. Значајно е да се забележи, како што наведува професор Мур, дека ембрионот за време на фазата на алаката оди преку добро познати внатрешни настани, како што е формирање на крв во затворени садови, додека метаболичкиот циклус не се заврши преку плацентата. За време на фазата на алака, крвта е фатена во затворени садови и затоа ембрионот се здобива со појава на згрутчување на крв, како дополнување на изгледот сличен на пијавицата. И двата описи се чудесно дадени со еден курански збор alaqah.

Како можел Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) да го знае тоа самиот? Професор Мур, исто така, го проучувал ембрионот на сцената на муџата (џвакана супстанца) . Тој зеде парче сурова глина и го џвака во устата, а потоа го спореди со слика на ембрионот на фазата на муџа. Професор Мур заклучил дека ембрионот на стадијата mudghah добива точен изглед на супстанција слична на џвакање (слика 3.2). Неколку канадски периодични публикации објавија многу изјава на професорот Мурс. Покрај тоа, тој претстави три телевизиски програми во кои тој ја истакна компатибилноста на современата наука со она што е содржано во Кур’анот илјада и четиристотини години. Како резултат на тоа, на професорот Мур му било побарано следново прашање: Дали ова значи дека верувате дека Кур’анот е Аллаховиот збор ? на што тој одговорил: Не ми е тешко да го прифатам ова. Професор Мур исто така беше прашан: Како можеш да веруваш во Мухаммед додека веруваш во Исус Христос? Неговиот одговор беше: ” Верувам дека и двајцата доаѓаат од истото училиште “.

Ембрион: Сличностите меѓу хуманиот фетус на сцената mudghah 'како изџвакана грутка'Гума: Сличностите меѓу хуманиот фетус на сцената mudghah
Слика 3.2

Така, современите научници од целиот свет денес можат да дознаат дека Кур’анот е откриен од знаење на Аллах . Како што ни рече Аллах , Семоќниот: Аллах сведочи дека она што Тој го испрати до тебе, Тој го испрати со Своето сопствено знаење. (Куран 4: 166).

Исто така, следи дека современите научници не треба да имаат потешкотии да признаат дека Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) е гласник на Аллах .

^ Нагоре

————————————————– ———

Фази на создавање на човекот (Б)

[Ембрион: (а) 5 до 6 недела (б) 7 недела (в) 7 недела]

Книгата “Развивање на човекот”, напишана од професорот Кит Мур , е преведена на осум јазици. Оваа книга се смета за научна референтна работа и беше избрана од специјален комитет во САД како најдобра книга напишана од едно лице. Се сретнавме со авторот на оваа книга и му претставивме многу курански стихови и хадиси кои се занимаваат со неговата специјализација во ембриологија.

Професор Мур беше убеден од нашите докази, па му го поставивме следното прашање: Вие спомнавте во вашата книга дека во средниот век немало напредок во науката за ембриологија и дека само малку беше познато во тоа време. Во исто време му било објавено на Куранот на Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), и тој ги водеше луѓето според она што Аллах му го открил. Во Куранот се наоѓа многу детален опис на создавањето на човекот и на различните фази на човечкиот развој.

Вие сте светски познат научник, па зошто не ја почитувате правдата и ги спомнувате овие вистини во вашата книга? Тој одговори: Вие имате докази, а не јас. Па зошто да не му го предадете?

Ние му ги обезбедивме фактите, а професор Мур се покажа како одличен научник . Во третото издание на својата книга тој направи некои дополнувања. Оваа книга е преведена, како што веќе споменавме, на осум јазици, вклучувајќи руски, кинески, јапонски, германски, италијански, португалски и југословенски . Оваа книга ужива дистрибуција низ целиот свет и е прочитана од многу водечки научници во светот.

Професор Мур во својата книга за Средниот век вели: “Растот на науката беше бавен за време на средновековниот период, и ни се познати неколку високи точки на ембриолошки истражувања за време на оваа возраст. Се наведува во Куранот , Светиот Книга на муслиманите, дека човечките суштества се произведуваат од мешавина на секрети од машките и женските. Неколку референци се направени за создавање на човечко суштество од капка од сперма , а исто така се сугерира дека резултирачкиот организам се населува во жена како семе, шест дена по нејзиниот почеток ( Човечкиот бластоцист почнува да всадува околу шест дена по оплодувањето.

Бластоцистот прикажан вграден во мајчината утроба (матката поставата)
Слика 4.1

Кур’анот, исто така, наведува дека капката на сперматозоидите се развива – во тромб на затворена крв (имплантиран бластоцист или спонтано прекинат концепт би наликувал на згрутчување на крвта ). Исто така, се споменува и појавата на ембрионот во вид на пијавица. ембрионот не е сличен на пијавица или крволокалка, а изгледа дека ембрионот наликува на изџвакано парче супстанца – како гума или дрво (сомитите малку личат на марките на забите во џваканата супстанција – видете ја сликата 4.2). “

Слика 4.2

Ембрионот во развој се сметал за човечки на 40-42 дена и повеќе не личи на ембрио на животни во оваа фаза. (Човекот ембрион почнува да се здобива со човечки карактеристики во оваа фаза). (1) предниот абдоминален ѕид на мајката, (2) утерен ѕид, и (3) амниохорионската мембрана (види слика 4.4). Просторот не дозволува дискусија за неколку други интересни референци за човечкиот пренатален развој што се појавуваат во Кур’ан. “

Еден месец стар човечки ембрион кој сѐ уште не носи никаква човечка особина
Слика 4.3

Човечки развој на лицето на 40 дена Ова е она што го напишал д-р Мур во неговата книга, пофалба да му биде на Аллах , а сега се дистрибуира низ целиот свет. Научните сознанија го направија професорот Мур да го спомене ова во својата книга. Тој заклучи дека современата класификација на фази на ембрионален развој, која е усвоена низ целиот свет, не е лесна или сеопфатна. Тоа не придонесува за разбирање на ембрионите фази на развојот, бидејќи тие фази се на нумерички основи, односно, фаза 1, фаза 2, фаза 3 итн. Поделбите што се откриени во Кур’анот не зависат на нумерички систем. Наместо тоа, тие се засноваат на посебни и лесно препознатливи форми или форми преку кои ембрионот поминува.

Кур`анот ги идентификува фазите на претходниот развој на следниов начин:

  1. Nutfah , што значи капка или мала количина на вода;
  2. alaqah , што значи пиеч-структура;
  3. mudghah , што значи конструкција слична на џвакање;
  4. idhaam , што значи коски или скелет;
  5. kisaa ul idham bil-laham , што значи облека од коски со месо или мускули,
  6. ал-наша, што значи формирање на различен фетус.

Професорот Мур признава дека овие поделби на Куранот се базираат на различните фази на претходниот развој. Тој истакна дека овие поделби обезбедуваат елегантни научни описи кои се разбирливи и практични.

Во една од конференциите што ги посетуваше, професорот Мур го изјави следното: “Ембрионот се развива во мајчината матка или матката заштитена со три превези, или слоеви, како што е прикажано на следниот следен лист [точен слајд не е прикажан – Ед.]. ) претставува предниот абдоминален ѕид, (Б) матричниот ѕид и (C) амниохорионската мембрана (види слика 4.5). Бидејќи постановката на човечкиот ембрион е сложена, поради постојаниот процес на промена при развојот, се предлага дека новиот систем на класификација би можел да се развие со користење на термините споменати во Кур’анот и Суннет . Предложениот систем е едноставен, сеопфатен и е во согласност со сегашното ембриолошко знаење . “

Човечки ембрион на 2 месеци
Слика 4.4

“Интензивните студии на Кур`анот и Хадиси во последните четири години откриваат систем на класифицирање на човечки ембриони што е неверојатно, бидејќи е запишано во седмиот век од н.е. Иако Аристотел , основачот на науката за ембриологија, сфатил дека девојчето ембриони развиени во фази од студиите за јајца на кокошки во четвртиот век п.н.е., тој не даде никакви детали за овие фази. Колку што е познато од историјата на ембриологијата, малку се знаело за постановка и класификација на човечки ембриони до дваесеттиот век. За таа причина, описот на човечкиот ембрион во Кур’анот не може да се заснова на научни сознанија во седмиот век. Единствениот разумен заклучок е дека овие описи му се откриваат на Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) од Аллах . Тој не можеше да ги знае таквите детали, бидејќи тој беше необразован човек со апсолутно никаква научна обука “.

Му рековме на д-р Мур, она што го кажавте е вистина, но тоа е далеку помалку од вистината и доказите што сме ги претставиле од Кур’анот и Суннетот и кои се поврзани со науката за ембриологија. Па зошто да не се правда и целосно да ги осветли сите курански стихови и Ахидејт кои се занимаваат со вашето поле на специјализација ?.

Професор Мур рече дека тој ги вметнува соодветните референци на соодветните места во специјализирана научна книга. Меѓутоа, тој ќе покани да направиме некои исламски дополнувања, наведувајќи ги сите релевантни курански стихови и хадиси и истакнувајќи ги нивните различни чудотворни аспекти, да бидат инкорпорирани на соодветни места во книгата. Ова беше направено, и како последица на тоа, професорот Мур напиша вовед во овие исламски дополнувања и резултатот беше ова што го гледате овде пред вас. На секоја страница што содржи факти за науката за ембриологија, ги наведовме куранските стихови и хадиси кои ја докажуваат неподмисленоста на Кур’анот и Суннетот. Она за што сведочиме денес е исламот да се движи до нови основи во фер и непристрасен човечки ум .

Човечкиот фетус на околу три месеци со јасно човечки карактеристики со развиени прсти и прсти
Слика 4.5

^ Нагоре

————————————————– ———

Ембрионалните фази

5 month old fetus Ви го претставуваме д-р Г.Ч. Герингер , директор на курсот и вонреден професор по медицинска ембриологија на Одделот за клеточна биологија, Медицински факултет, Универзитет Џорџтаун, Вашингтон . Се сретнавме со него и го прашавме дали во историјата на ембриологијата имало споменување на различните фази на ембрионскиот развој и дали имало книги за ембриологија во времето на Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) или векови по него кои ги спомнуваат овие различни фази, или дали поделбата во овие различни фази само што станала позната во средината на деветнаесеттиот век . Тој рече дека античките Грци се занимавале со проучување на ембриологијата, а многу од нив се обиделе да опишат што се случува со фетусот и како се развива. Ние се согласивме со него дека Аристотел , меѓу другите, се обиде да изложи некои теории на оваа тема, но дали имало споменување на овие фази?

Знаеме дека овие фази не биле познати до средината на деветнаесеттиот век и не биле докажани до почетокот на дваесеттиот век . По долгата дискусија, професорот Герингер се согласи дека немало споменување на овие фази. Така, го прашавме дали постои одредена терминологија која се применува на овие фази слични на оние што се наоѓаат во Куранот . Неговиот одговор беше негативен. Го прашавме: Какво е вашето мислење за овие термини кои Куранот ги користи за да ги опише фазите низ кои поминува фетусот? По долгите разговори, тој презентираше студија на 8 Саудиска медицинска конференција . Тој спомна во основното незнаење на овие фази од студијата. Тој, исто така, разговараше за сеопфатноста и прецизноста на овие курански термини во опишувањето на развојот на фетусот преку концизни и сеопфатни термини кои ја пренесуваат далекусежна вистина. Дозволете ни да го слушнеме професорот Герингер, бидејќи тој го објаснува своето мислење:

“Во релативно малку Aayahs (Курански стихови), е содржан прилично сеопфатен опис на човечкиот развој од времето на commingling на гамети преку органогенеза . Не постои таков посебен и целосен запис за човечкиот развој, како што се класификација, терминологија и опис претходно.Во повеќето, ако не и сите, примери, овој опис пред многу векови го претвора снимањето на различните фази на човечкиот ембрионски и фетален развој запишан во традиционалната научна литература “.

Дискусијата со професорот Герингер нè доведе да зборуваме за факт кој беше откриен неодамна и кој ќе ја елиминира контроверзноста. Иако девственото раѓање на Христос со векови е христијанско верување, некои од христијаните инсистираат на тоа дека Христос мора да има татко, бидејќи девственото раѓање е научно невозможно . Тие тврдат дека ова, а можеби и не знаат, дека може да има создавање без татко. Кур’анот им одговора на нив и го користел како пример создавањето на Адам. Аллах рече: Да, кај Аллах примерот на Иса е сличен на примерот на Адем: Он од земја го создаде, а потоа рече: „Биди!“ – и тој, токму, би. ( Кур’ан 3:59).

Постојат три вида на создавање:

  1. Адам , кој беше создаден без мајка или татко

  2. Ева , која беше создадена без мајка

  3. Исус, кој беше создаден без татко

Затоа, оној што можел да создаде Адам без татко или мајка, исто така можел да го создаде Исус од мајка и без татко. И покрај тоа, христијаните продолжуваат да се расправаат, иако Аллах ги испрати доказ по докази и доказ по доказ . Потоа, кога ќе се прашаат зошто тие истрајуваат во оваа контроверзност, тие одговараат дека никогаш не виделе или слушнале дека некој ќе се создаде без татко и мајка. Но модерната наука сега открива дека многу животни и суштества во овој свет се раѓаат и се репродуцираат без оплодување од машките од видот. На пример, машката пчела не е ништо повеќе од јајце кое не е оплодена од машката, додека јајцето кое е оплодена од машките функции како женско. Освен тоа, машките пчели се создаваат од јајцата на кралицата, но без оплодување од маж. Постојат многу други примери како што е ова во животинскиот свет. Покрај тоа, човекот денес има научни средства за стимулирање на женското јајце на некои организми, така што ова јајце се развива без оплодување кај маж .

Да ги прочитаме зборовите на професорот Герингер: ” Во друг вид на пристап, неплодните јајца на многу видови водоземци и пониски цицачи може да се активираат со механички (како што се боцкање со игла), физички (како што се термички шок) или хемиски значи од било кој број на различни хемиски супстанции и продолжуваат да напредуваат во фази на развој. Во некои видови, овој вид партеногенетичен развој е природен “.

Аллах ни го даде конечниот одговор и го употреби Адам , кого веруваат, како пример за човечко суштество кое нема татко или мајка. Христијаните сметаат дека се издвојува фактот дека човечко суштество може да се роди без татко. Така, Аллах им покажал аналогија на човечко суштество кое немало татко и мајка, односно Адам. Куранот вели: Да, кај Аллах примерот на Иса е сличен на примерот на Адем: Он од земја го создаде, а потоа рече: „Биди!“ – и тој, токму, би. ( Кур’ан 3:59).

Аллах има волја дека постојат такви научни достигнувања и откритија кои обезбедуваат доказ по доказ за вистината што е откриено во Куранот . На овој начин стиховите од оваа славна книга се откриваат со текот на времето. Стиховите стануваат познати на најистакнатите научници и научници на нашата религија и на генерациите што доаѓаат. Науката никогаш нема да ги уништи чудата на Куранот .

 Оние со даденото им знаење гледаат дека она што ти се објавува од Господарот твој е вистина и дека упатува кон патот на Силниот и за благодарност Достојниот! ( Кур’ан 34: 6).

И ќе дознаете, сигурно, за кажувањето негово, набргу! ( Кур’ан , 38:88).

Аллах, исто така, рече: И за секоја вест има време определено. И ќе узнаете! ( Кур’ан 6:67).

И Тој рече: Ние ќе им ги покажеме знаменијата Наши во видиците а и во нив самите за да им стане јасно дека тој, навистина, е вистина. Нели е доста тоа што Господарот твој, секако, е Сведок за се! ( Кур’ан 41:53).

Создавање на човекот

^ Нагоре

————————————————– ———

Кур’ански опис на внатрешното и надворешното појавување на фетусот

Илустрација која го покажува внатрешниот и надворешниот изглед на фетусот Ви ја претставуваме д-р Маршал Џонсон , проф. Емеритус за анатомија и развојна биологија на Универзитетот Томас Џеферсон Филаделфија, Пенсилванија, САД. Има 22 години професор по анатомија, претседател на Одделот за анатомија и директорот на Даниел Бо Институт. Тој исто така беше претседател на Друштвото за тератологија . Автор е на повеќе од 200 публикации. Првпат се сретнавме со професорот Џонсон на седмата Саудиска медицинска конференција, каде беше формиран специјален комитет за истражување на научните знаци во Кур’анот и Суннетот .

Кога се запознавме заедно со комитетот, професорот Џонсон ни прашуваше што прави нашата комисија. Му рековме дека предметот на нашата студија е односот помеѓу она што Кур’анот и Сунната го содржат пред 1400 години и што ни кажуваат современите научници. Тој праша: ” Како што? ” Рековме: На пример, модерната наука ни кажува дека човечкиот пренатален развој оди низ неколку фази, а Куранот ги спомена овие фази пред 1400 години.

Професорот Џонсон беше згрозен кога го слушна ова. Тој го изрази своето чувство едноставно велејќи: Не, не, не! Каков вид разговор е тоа?

Го разбравме ефектот од таквите изјави врз него. Знаевме дека тој е еден од најистакнатите научници во САД . Тој, се разбира, знаеше дека по откривањето на микроскопот во 16 век, лекарите во текот на 17 век верувале дека потеклото на човечки суштества започнало целосно во спермата кај машките, посебно кај машките сперматозоиди. Оваа слика (не е прикажана) беше доказ што научниците го користеле во 17 век , а делумно во 18 век, за да го поддржат нивното верување дека човекот е создаден целосно од машката сперма, но откако откривањето на јајцето било поголемо од спермата на мажјакот. На овој начин тие ја игнорираа улогата на човекот во 18 век, исто како што ја игнорираа таа на жената во 17 век.

Не беше до средината на 19 век, кога научниците почнаа да откриваат дека човечкиот ембрионски развој се одвиваше во неколку последователни фази. Токму поради тоа професорот Џонсон беше кажано дека оваа информација е во Кур’ан 1400 години, кога застана и извика: Не, не! Затоа му го предадовме примерот на Кур’анот и му го покажа следниот стих што го прочитал во преводот на англиски:

 Што ви е? Па, не очекувате ли од Аллах сила голема?  и Он, секако, ве создава постапно. (Кур’ан 71: 13-14).

 Он ве создаде од еден човек. Потоа од него создаде другар. И Он ви даде осум парови на добиток. Ве создаде во утробите на мајките ваши, суштество по суштество, низ три темнини. Ете, тоа ви е Аллах, Господарот ваш; власта е – Негова! Нема друг бог освен Него! Па, каде, тогаш, сте кинисале! (Кур’ан 39: 6).

Во тоа професорот Џонсон седна и рече: “Но, ова може да се објасни со три можности. Првиот е тоа што може да биде само случајност”.

Значи собравме повеќе од 25 текстови и им ги претставивме. Потоа го прашавме: Дали е можно овие текстови да бидат случајни? Освен тоа, славното Кур’анот им даде име на секоја од овие фази: прво се нурфата или капката вода, а втората е алаката, пијана супстанца, третата е муџа или, како грутка, четврто се коски, а потоа облеката на коските со месо. Дали сето ова може да биде случајно? Тој категорично рече: “Не”

Потоа го прашавме: Тогаш, што останува? Тој рече: ” Другата можност е дека Мухаммед имал [моќен] микроскоп “.

Рековме: “Вие знаете дека овој вид минијатурно и специјализирано знаење, кое е содржано во Кур’анот , може да се добие само со многу моќни микроскопи . И секој кој поседува вакви моќни микроскопи исто така мора да поседува многу висока технологија, која мора да биде рефлектира во секојдневниот живот, неговата куќа, неговата храна, неговата контрола и управување со војната и потрага по мир. И знаете дека технолошкиот напредок е процес на кумулативно наследство, предаден и докажан од една генерација до друго “.


Слика 6.1

Професорот Џонсон се насмеа и рече: “Всушност, го видов првиот микроскоп измислен во светот. Не се зголемува повеќе од 10 пати и не покажува јасна слика”.

Пејгамберот Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), никогаш не поседувал научна опрема или микроскопи. Единственото нешто што останува за нас да кажеме дека е Пратеник од Аллах . По ова, професорот Џонсон почна да се интересира за проучување на научни знаци во Кур’анот, концентрирајќи се во некои од неговите истражувања за етапите на ембрионалниот развој. Додека д-р Мур и други дискутирале за надворешниот фетален изглед, професорот Џонсон ја концентрирал својата презентација на деталите на Кур`анот во врска со внатрешниот и надворешниот фетус.


Слика 6.2

Професорот Џонсон : Во краток преглед, Куранот опишува не само развој на надворешна форма, туку ги нагласува и внатрешните фази, фазите внатре во ембрионот, неговото создавање и развој, нагласувајќи ги главните настани признати од современите науки.

На пример, овој цртеж на mudghah [Сл. 6.3], или структурата слична на џвакање, е една од работите кои професорот Џонсон ги користел како доказ.

Ембрионалниот изглед во првиот месец
Слика 6.3

Оваа слика на mudghah го покажува надворешниот изглед на ембрионот со неговата свиткана структура, а со видливи протекции и жлебови слични на забите, забележуваме ластовици и жлебови , ја забележуваме и закривената површина, која му дава на ембрионот свое карактеристично карактеристики, додека ембрионот во оваа фаза е долг само еден сантиметар.

Ако треба да направиме засек во ембрионот и да ги расцепиме внатрешните органи , ќе откриеме дека повеќето од нив се веќе формирани, како што е очигледно овде. Можете исто така да видите од оваа слика дека некои од ќелиите веќе се формирани , додека други се уште не се целосно формирани.

Како тогаш би го опишале овој ембрион ? Што ќе кажеме? Можеме ли да речеме дека тоа е целосна креација? Тогаш го опишуваме оној дел кој е веќе создаден, и ако кажеме дека е нецелосно создавање, тогаш го опишуваме оној дел што сеуште не е создаден, прашањето ќе биде: Дали е тоа целосно создавање или е нецелосно создавање? Не постои подобар опис на таа фаза на ембриологенизација од куранскиот опис кој вели: mudghah (џвакана структура)О луѓе, ако сте при сомнение во проживувањето, па Ние, ве создадовме од земја, потоа од капка семе, потоа од засирена крв, потоа од парче месо, целосно и нецелосно за да ви објасниме; (Кур’ан 22: 5).

Човечки ембрион на 28 дена
Слика 6.4

Овде е професорот Маршал Џонсон да го заклучи своето истражување: “Како научник, можам само да се занимавам со работи кои можам конкретно да ги видам. Можам да ги разберам зборовите што ми се преведени од Кур’анот . Пред тоа, ако јас требаше да се транспонирам себеси во таа ера, знаејќи го она што го знаев денес во опишувањето на нештата, не можев да ги опишам работите што беа опишани. Не гледам никакви докази за побивање на концептот дека оваа личност, Мухаммед , мораше да биде развивајќи ги овие информации од некое место, па затоа не гледам ништо тука во судир со концептот дека Божествената интервенција била вклучена во она што тој можел да го напише.

Дијаграм на примитивниот кардиоваскуларен систем на ембрион за време на фазата на алака. Изгледот на ембрионот и неговите мешунки е сличен на оној на згрутчениот крв, поради присуството на релативно големи количини на крв присутни во ембрионот.
Слика 6.5

Да, тоа е Откровението. Единствениот начин на кој му останува на човештвото е да го следи примерот на оние големи научници, признавајќи дека Аллах му открил на Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него), книга од Аллах знаење. Аллах понатаму ветил дека човештвото со текот на времето ќе дојде до откривање на знаци кои докажуваат дека Куранот е навистина книга што ја откри Аллах .

Аллах , Тој може да биде возвишен и прославен, рече во Куран :

 И ќе дознаете, сигурно, за кажувањето негово, набргу! ( Кур’ан , 38:88)

Аллах, исто така, рекол:

 И за секоја вест има време определено. И ќе узнаете! ( Кур’ан 6:67)

И рече:

Ние ќе им ги покажеме знаменијата Наши во видиците а и во нив самите за да им стане јасно дека тој, навистина, е вистина. Нели е доста тоа што Господарот твој, секако, е Сведок за се! ( Кур’ан 41:53)

————————————————– ———

Следете не на FACEBOOK

Facebook Pagelike Widget