6. декември 2019

Кур’ан и модерна Наука

 ————————————————– ——— 

 Вовед 

 Во името на Аллах, Милостивиот, Сомилосен! 

Светлината на вистината Уште од зората на човечкиот живот на оваа планета, човекот отсекогаш се обидувал да ја разбере природата , своето место во шемата на создавањето и целта на самиот живот. Во оваа потрага по Вистината , која опфаќа многу векови и разновидни цивилизации , организираната религија го оформува човечкиот живот и во голема мера е решена во текот на историјата. Додека некои религии се темелат на книги, тврдејќи дека нивните приврзаници биле божествено инспирирани , други се потпирале исклучиво на човечкото искуство . 

Кур’анот , главен извор на исламската вера , е книга за која веруваат муслиманите , за да биде целосно Божествено потекло . Муслиманите исто така веруваат дека содржи упатства за целото човештво. Бидејќи се верува дека пораката на Кур’анот е за сите времиња, таа треба да биде релевантна за секоја возраст. Дали Кур’анот го поминува овој тест? Тука, имам намера да дадам објективна анализа на верувањето на муслиманите во врска со Божественото потекло на Куранот, во светло на утврдените научни откритија . 

 Имало време, во историјата на светската цивилизација , кога чудата, или она што се сметало за чудо, имале предност пред човечките разумот и логиката . Но, како го дефинираме терминот чудо ? Чудо е нешто што се случува надвор од нормалниот тек на животот и за што човештвото нема објаснување . Сепак, мораме да бидеме внимателни пред да прифатиме нешто како чудо . Една статија во “Тајмс индија Мумбаи” во 1993 година објави дека еден светец од името Баба пилот тврдел дека постојано се потопувал под вода во резервоар три последователни денови и ноќи . Меѓутоа, кога новинарите сакаа да ја испитаат основата на резервоарот на вода, каде што тврдеше дека го направил овој чудесен подвиг, тој одбил да им дозволи да го сторат тоа. Тој расправаше со барање за тоа како може да се испита матката на мајката која раѓа дете. Баба криеше нешто. Тоа беше трик едноставно да се добие публицитет. Сигурно, ниту еден современик со дури ни најмал поттик за рационално размислување нема да прифати такво чудо. Ако таквите лажни чуда се тестови на божественоста , тогаш ние би требало да го прифатиме г-дин ПС Соркар , светски познатиот волшебник познат по своите генијални магични трикови и илузии, како најдобар Богочовек. 

 Една книга, тврдејќи дека Божественото потекло е во сила, тврдејќи дека е чудо.Таквото барање треба да биде лесно проверено во било која возраст, според стандардите на таа возраст. Муслиманите веруваат , дека Кур’анот е последното и последно откровение на Бога , чудото на чудата откриено како милост кон човештвото. Дозволете ни да ја испитаме веродостојноста на ова верување. 

 Би сакал да му се заблагодарам на Брат Мусадикик. Ви благодариме за неговата уредничка помош. Аллах да го награди за неговите напори, Амин 

Д-р Закир Наик

 Д-р Закир Наик 
(Исламска фондација за истражување)

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Предизвикот на Кур’анот

Qur'aan Литературата и поезијата се инструменти на човечкото изразување и креативност , во сите култури. Светот, исто така, беше сведок на возраст кога литературата и поезијата заземаа гордост на положба , слична на онаа што сега ја уживаат науката и технологијата . 

 Муслиманите, како и немуслиманите, се согласуваат дека Кур’анот е арапска литература пар екселанс – дека тоа е најдобрата арапска литература  на земјата. Куранот, го предизвикува човештвото во следните стихови :

Ако сте при сомнение во она што е објавено до робот Наш, тогаш, донесете едно суре што ќе биде слично на нему објавените, и повикајте ги за сведоци оние на кои, освен Аллах, се повикувате доколку вистина зборувате. Па, ако тоа не го направите, а нема да го направите, тогаш, навистина, чувајте се од огнот кој за неверниците е подготвен, чиешто гориво се луѓето и камењата!
[Кур’ан 2: 23-24] 

(Кур’ан 2: 23-24 го означува Сура или Поглавје бр. 2 и Ајети или стихови 23 и 24.)

 Истата нотација се следи низ целата книга. Референци и превод на Куранot се од преводот на Куранot од Хасан Џило. 

 Предизвикот на Куранот, е да се произведе едно Суре (Поглавје) како Суре што ги содржи. Истиот предизвик се повторува во Куранотнеколку пати. Предизвикот да се произведе Суре, кој, во убавина, елоквентност, длабочина и значење е барем малку сличен на Суре од Куранот останува непроменета до денешен ден. Но, современиот рационален човек никогаш нема да прифати религиозен стих , кој вели дека, на најдобар можен поетски јазик , светот е рамни. Тоа е затоа што живееме во време кога човековата причина, логиката и науката им се даваат првенство . Не многумина ќе го прифатат куранскиот извонредно убав јазик , како доказ за неговото божествено потекло. Секој стих кој тврди дека е божествено откровение мора исто така да биде прифатлив според силата на сопствената причина и логиката. 

 Според познатиот физичар и добитник на Нобеловата награда, Алберт Ајнштајн , науката без религија е несмасна. Религијата без наука е слепа. Затоа, да го проучуваме Куранот и да анализираме дали Куранот и Современа наука се компатибилни или некомпатибилни? 

 Куранот не е книга на науката, туку книга на знаци , т.е. ајати. Има повеќе од шест илјади знаци во Куранот, од кои повеќе од илјада се занимаваат со наука. Ние сите знаеме дека многу пати Науката зема пресврт. Во оваа книга ги разгледував само утврдените научни факти, а не само хипотези и теории кои се базираат на претпоставки и не се поткрепени со доказ. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Физика 

 ПОСТОЕЊЕ НА СУБАТОМИЧНИ ЧЕТИКИ 

 Во античките времиња била широко прифатена добро позната теорија со името Теорија на атомизмот . Оваа теорија првично беше предложена од Грците , особено од еден човек наречен Демокрит , кој живеел пред околу 23 века . Демокрит и луѓето што следеа по него, претпоставуваа дека најмалата единица на материјата е атомот .Арапите го користеа истото. Арапскиот збор dharrah најчесто значеше атом. Во последно време модерната наука откри дека е можно да се подели дури и атом. Дека атомот може да се подели понатаму е развој на 20 век. Пред четиринаесет векови овој концепт ќе се појави необичен дури и за арап. За него, дхара беше границата над која не можеше да се оди. Меѓутоа, следниот курански стих одбива да го признае ова ограничување:

Неверниците зборуваат: „Нема да ни дојде Часот!“ Кажи: „Да, се колнам во Господарот мој, дека ќе ви дојде, сигурно!“ Он е Зналец на тајната. Ни на небесата ни на Земјата ништо, ни колку голушка, не може да Му се скрие; ни помало од тоа ни поголемо од тоа, а да не е во Книгата јасна. [Кур’ан 34: 3] 

(Слична порака е пренесена во Куранот во 10:61.)

 Овој стих се однесува на Сезнајството на Бога , Неговото спознание за сѐ, скриено или очигледно. Потоа оди понатаму и вели дека Бог е свесен за сè , вклучувајќи го и она што е помало или поголемо од атомот. Така стихот јасно покажува дека е можно нешто што е помало од атомот да постои, факт што неодамна открил модерната наука . 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Географија 

 Воден циклус 

Воден циклус Во 1580 година, Бернард Палиси беше првиот човек кој го опишува денешниот концепт на воден циклус . Тој опиша како водата испарува од океаните и се лади за да формира облаци.Облаците се движат во внатрешноста каде што се креваат, кондензираат и паѓаат како дожд. Оваа вода се собира како езера и потоци и се враќа во океанот во континуиран циклус. Во 7 век п.н.е., Талес од Милет верувал дека површинскиот спреј на океаните бил земен од ветерот и ги превезувал во внатрешноста да паѓаат како дожд. Во претходните времиња луѓето не го знаea изворот на подземните води . Тие сметаа дека водата од океаните, под влијание на ветровите, била насочена кон внатрешноста на континентите . Тие исто така верувале дека водата се враќа со таен премин, или Големата бездна . Овој пасус е поврзан со океаните и е наречен Тартар , од времето на Платос. Дури и Декарт , голем мислител од осумнаесеттиот век , се претплатил на овој став. До деветнаесеттиот век , теоријата на Аристотел била распространета. Според оваа теорија, водата била кондензирана во куллни планински пештери и формирани подземен езера кои ги хранеле изворите. Денес, знаеме дека дождовната вода што влегува во пукнатините на земјата е одговорна за ова. Циклусот на вода е опишан од Куранот во следните стихови :

Не гледаш ли дека Аллах, навистина, спушта вода од небесата? Па ја воведува во земјата и така настануваат извори. Потоа, со помош нејзина, вади растенија разновидни. Потоа тоа се суши и го гледаш пожолтено и, на крај, го крши. Во тоа, навистина, има опомена за даруваните со разбир! [Кур’ан 39:21] 

 Он од небесата ви спушта вода, па со неа ја оживува земјата по мртвилото нејзино. Во тоа, навистина, има знаменија за луѓето кои сфаќаат. [Кур’ан 30:24] 

И од небото Ние спуштаме вода со мера, па ја задржуваме во земјата и, секако, кадри сме да ја отстраниме. [Кур’ан 23:18] 

 Ниту еден друг текст кој датира пред 1400 години, дава таков точен опис на циклусот на водата. 

 ВИНЦИТЕ НЕПРЕГНУВААТ ЗАТВОРИТЕ 

И Ние испраќаме ветрови како оплодувачи и од небото спуштаме вода, па со неа вие наводнувате и не сте кадри да ги задржите. [Кур’ан 15:22] 

 Арапскиот збор што се користи овде е lawqih , што е множина од laqih од laqaha , што значи да се импрегнираат или fecundate . Во овој контекст, импрегнирање значи дека ветрот ги турка облаците заедно со зголемување на кондензацијата што предизвикува молња и со тоа дожд. Сличен опис се наоѓа во куранот:

 Аллах е Оној кој ги испраќа ветровите кои, ете, ги гонат облаците по небото па, со посак Негов, ги растегнуваат и на парчиња ги дробат. Па, така гледаш како дождот излегува од нив кој, кога ќе падне кому Он сака од робовите Негови, тие му се радуваат! [Кур’ан 30:48] 

 Куранските описи се апсолутно точни и совршено се согласуваат со современите податоци за хидрологијата . Водечкиот циклус е опишан во неколку стихови од Славниот Кур’ан, вклучувајќи ги и 3: 9, 7:57, 13:17, 25: 48-49, 36:34, 50: 9-11, 56: 68-70, 67: 30 и 86:11. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Геологија 

 ПЛАНИНИТЕ СЕ КАКО ПЕГСОВИ 

ПЛАНИНИТЕ СЕ КАКО ПЕГСОВИ Во геологијата , феноменот на преклопување е неодамна откриен факт. Преклопувањето е одговорно за формирање на планински венци . Земјената кора, на која живееме, е како цврста обвивка , додека подлабоките слоеви се топли и течни , а со тоа непријатни на која било форма на живот. Исто така е познато дека стабилноста на планините е поврзана со феноменот на преклопување, зашто тоа беше заоблените кои требаа да обезбедат основи за релјефот што ги сочинува планините . Геолозите велат дека радиусот на Земјата е околу 3.750 милји, а кората на која живееме е многу слаба, во опсег од 1 до 30 милји. Бидејќи кората е тенка , таа има голема можност за тресење. Планините делуваат како колци или штитни штипки кои ја држат кората на земјата и ја даваат стабилноста. Куран го содржи токму таков опис во следниот стих :

Нели Ние одредивме земјата да биде постела, а брдата столбови? [Кур’ан 78: 6-7] 

 Зборот awtad значи влогови или штипки (како оние што се користат за зацврстување на шатор); тие се длабоки темели на геолошки склопки . Книгата по име Земја се смета за основен референтен учебник по геологија на многу универзитетиширум светот. Еден од авторите на оваа книга е Франк Прес , кој беше претседател на Академијата на науките во САД веќе 12 години и беше советник за наука на поранешниот американски претседател Џими Картер . Во оваа книга ја илустрира планината во облик на клин и самата планина како мал дел од целина , чиј корен е длабоко вкоренет во земјата. Според д-р Прес , планините играат важна улога во стабилизирањето на кората на земјата. 

Кур’анот јасно ја споменува функцијата на планините во спречувањето на тресење на земјата :

И по земјата Ние подигнавме планини без таа да ги стресе и создадовме патишта широки меѓу планините, патеки, за да се управуваат по нив. [Кур’ан 21:31] 

 Куранскиот опис е совршен договор со современите геолошки податоци. 

 ПЛАНОВИ ОПРЕДЕЛЕН ФИКСИРАНИ 

 Површината на земјата е поделена на многу ригидни плочи кои се дебели околу 100 километри . Овие плочи лебдат на делумно стопениот регион наречен естеносфера .Планинските формации се случуваат на границата на плочите . Земјината кора е дебела на 5 километри под океаните, околу 35 км дебели под рамни континентални површини и речиси 80 км дебели под големи планински масиви. Ова се силните темели на кои планините стојат. Куран, исто така, зборува за силните планински основи во следниот стих:

и брдата ги зацврсти. [Кур’ан 79:32] 

(* Слична порака е содржана во Кур’анот во 88:19, 31:10 и 16:15)

 ————————————————– ——— 

^ Нагоре

 Океанологија 

 БАРИЕРОТ МЕЃУ СЛАВАТА И СЛАТНАТА ВОДА 

 Размислете за следните курански стихови :

БАРИЕРОТ МЕЃУ СЛАВАТА И СЛАТНАТА ВОДА Ги оддели две мориња кои само се допираат: меѓу нив има Препрека, и не се мешаат. [Кур’ан 55: 19-20] 

 Во арапскиот текст зборот барзакх значи пречка или поделба . Оваа бариера не е физичка партиција. Арапскиот збор магаја буквално значи дека и двајцата се среќаваат и мешаат едни со други. Раните коментатори на Курановите не можеа да ги објаснат двете спротивни значења за двете водни тела, односно тие се среќаваат и мешаат, а во исто време постои и бариера меѓу нив . Модерната наука откри дека во местата каде што се среќаваат две различни мориња , постои бариера меѓу нив.Оваа бариера ги дели двете мориња, така што секое море има своја температура, соленост и густина . Океанолозите сега се во подобра позиција да го објаснат овој стих. Постои косена невидена вода бариера помеѓу двете мориња преку кои вода од едно море поминува на другиот . 

(Принципи на океанографија, Дејвис, стр. 92-93.)

 Но, кога водата од едно море влегува во другото море , ја губи својата посебна карактеристика и станува хомогенизирана со другата вода. На овој начин оваа бариера служи како преодна хомогенизирана област за двете води. Овој научен феномен споменат во Куранот, исто така, го потврди и д-р Вилијам Хеј, кој е познат научник по морска геологија и професор по геолошки науки на Универзитетот во Колорадо , САД. Куран го спомнува овој феномен и во следниот стих :

Оној кој ја одреди земјата за утврда и кој, низ пробивите нејзини, определи да течат реки, и кој, за неа, определи планини и, меѓу две мориња, ограда. Има ли друг бог освен Аллах? Но, мнозинството од нив не знаат! [Кур’ан 27:61] 

 Овој феномен се појавува на неколку места, вклучувајќи го делител помеѓу Медитеранот и Атлантскиот океан во Гибралтар . Но, кога Куранот зборува за делител меѓу свежата и солената вода , го споменува постоењето на забранета поделба со бариерата.

И Он е Оној кој одвои едноодруго две мориња: едното питко и ладно, а другото солено и горчливо. И меѓу нив одреди меѓупростор и испречи препрека. [Кур’ан 25:53] 

 Модерната наука откри дека во устието , каде се среќаваат свежата (слатка) и солена вода, ситуацијата е поинаква од онаа што се наоѓа на местата каде што се среќаваат две мориња. Откриено е дека она што издвојува свежа вода од солената водаво устите на устата е пикноклинска зона со дисконтинуитет со означена густина што ги одделува двата слоја. Оваа партиција (зона на одделување) има соленост различна од свежата вода и солената вода. 

 Овој феномен се јавува на неколку места, вклучувајќи го и Египет, каде што реката Нил влегува во Средоземното Море . 

(Океанографија, Грос, стр. 242. Исто така, види Воведна океанографија, Турман, стр. 300-301.)
(Океанографија, Грос, стр. 244 и воведна океанографија, Турман, стр. 300-301.)

 ТОЧНОСТ ВО ДЕФТАТИТЕ НА ОКЕАНОТ 

ТОЧНОСТ ВО ДЕФТАТИТЕ НА ОКЕАНОТ Проф. Дурга Рао е експерт во областа на морската геологија и беше професор на Универзитетот Кинг Абдул Азиз во Џеда. Од него беше побарано да коментира за следниот стих :

Или, пак, како темнини во море кое го покриваат бранови еднинадруги, а над нив облаци: темнини еднинадруги натрупени така што, кога ќе се извади раката, ни прст не може да се види. На оној на кој Аллах не му дава светлина тој и нема светлина! [Кур’ан 24:40] 

 Професорот Рао рече дека научниците сега можат да потврдат, со помош на современа опрема, дека има темнина во длабочините на океанот . Луѓето не се во состојба да нуркаат под вода под вода повеќе од 20 до 30 метри и не можат да преживеат во длабоките океански региони на длабочина од повеќе од 200 метри. Овој стих не се однесува на сите мориња, бидејќи не секое море може да се опише како што имало акумулираната темница слоевит еден над друг. Особено се однесува на длабоко море или длабок океан, како што вели Кураан, темнина во огромен длабок океан . Оваа слојна темнина во длабок океан е резултат на две причини: 

  1.  Светлосниот зрак е составен од седум бои. Овие седум бои се виолетова, индиго, сина, зелена, жолта, портокалова и црвена ( VIBGYOR ). Светлината зраци се рефлектира кога ќе удри во вода. Горните 10 до 15 метри вода апсорбира црвена боја . Затоа, ако нуркачот е 25 метри под вода и се рани, тој нема да може да ја види црвената боја на неговата крв, бидејќи црвената боја не ја достигне оваа длабочина. Слично, портокаловите зраци се апсорбираат на 30 до 50 метри, жолти од 50 до 100 метри, зелени од 100 до 200 метри и, конечно, сини над 200 метри и виолетови и индиго над 200 метри. Поради последователното исчезнување на бојата, еден слој по друг, океанот постепено станува потемни , односно темнината се одвива во слоеви на светлина . Под длабочина од 1000 метри има целосна темнина. 
    (Океани, Старец и Пернета, стр 27. 1 2)
  2.  Сончевите зраци се апсорбираат од облаците, кои за возврат ги расфрлаат светлосните зраци, предизвикувајќи слој на темнина под облаците. Ова е првиот слој на темнината. Кога светлосни зраци стигнуваат до површината на океанот, тие се рефлектираат од површината на бранот, давајќи им сјаен изглед . Затоа се работи за бранови кои ја одразуваат светлината и предизвикуваат темнина.Неодразливата светлина продира во длабочините на океанот. Затоа океанот има два дела. Површината се карактеризира со светлина и топлина и длабочина која се карактеризира со темнина. Површината понатаму е одвоена од длабочината на океанот со бранови. Внатрешните бранови ги покриваат длабоките води на морињата и океаните, бидејќи длабоките води имаат поголема густина од водите над нив. Темнината започнува под внатрешните бранови. Дури и рибите во длабочините на океанот не можат да видат; нивниот единствен извор на светлина е од сопствените тела . 

 Куран исправно споменува: Темнината во огромен длабок океан преоптоварена со бранови врзани со бранови . Со други зборови, над овие бранови има повеќе видови на бранови, односно оние кои се наоѓаат на површината на океанот. Кур’анскиот Стих продолжува, на врвот од (темни) облаци; длабочините на темнината, еден над друг.

 Овие облаци како што е објаснето се бариери еден над друг што дополнително предизвикуваат темнина со апсорпција на бои на различни нивоа. 

 Проф. Дурга Рао заклучи дека, пред 1400 години, нормалното човечко суштество не можело толку многу да го објасни овој феномен. Така, информациите мора да доаѓаат од натприроден извор . 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Биологија 

 СЕКОЈ ЖИВОТ СЕ ИЗДАВА ВО ВОДА 

 Разгледај го следниов курански стих:

Вода Не гледаат ли оние кои не веруваат дека и небесата и Земјата беа, навистина, една целина па Ние ја раздвоивме. И се што е живо Ние од вода го создадовме. Не веруваат ли? [Кур’ан 21:30] 

 Само по напредокот во науката, дали сега знаеме дека цитоплазмата , основната супстанција на клетката е составена од 80% вода . Современите истражувања исто така откриваат дека повеќето организми се состојат од 50% до 90% вода и дека секое живо битие бара вода за своето постоење. Дали е можно пред 14 века било кое човечко суштество да претпостави дека секое живо суштество е направено од вода? Освен тоа, дали би можело да се претпостави такво претпоставување од човечко суштество во пустините на Арабија, каде што отсекогаш постоело недостиг на вода?

 Следниот стих се однесува на создавање на животни од вода:

А Аллах секое животно од вода го создаде. Некои од нив на стомак лазат, а некои од нив на две нозе одат, а некои, пак, на четири нозе одат. Аллах создава што сака. Аллах, навистина, е Кадар за се! [Кур’ан 24:45] 

 Следниот стих се однесува на создавање на човечки суштества од вода:

 Токму Тој создал човек од вода: Потоа воспоставил односи на род и брак: зашто твојот Господар има моќ (над сите нешта). [Кур’ан 25:54] 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Ботаника 

Растенија создадени во парови, мажи и жени Растенија создадени во парови, мажи и жени 

 Претходно луѓето не знаат дека растенијата имаат и машки и женски разлики во половите. Ботанија вели дека секоја фабрика има машки и женски пол. Дури и растенијата кои се едносексуални имаат различни елементи на машки и женски.

 Он ви ја одреди Земјата за крошна и по неа ви пробива патишта, и од небо ви спушта вода, па со помош нејзина, Ние вадиме парови на растенија различни. [Кур’ан 20:53] 

 ПЛОДОВИ УРЕДУВААТ ВО ПАРИ, МАЖИ И ЖЕНИ 

И Он ја растегна земјата, и на неа постави и планини и реки. И Он од секој плод создаде пар. Он прави ноќта да го покрие денот. И ете, во тоа, навистина, знаменија за луѓето кои размислуваат! [Кур’ан 13: 3] 

 Овошјето е крајниот производ на репродукцијата на супериорните растенија .Сцената пред овошјето е цвет , кој има машки и женски органи (стомаци и јајници).Откако ќе се однесе полен на цветот, тие вродат со плод, кој пак го созрева и го ослободува своето семе. Затоа, сите плодови подразбираат постоење на машки и женски органи; факт што е спомнат во Куран. Во одредени видови, овошјето може да потекнува од непрвобиено цвеќе ( партенокарпично овошје ), на пр. Банани, одредени видови ананас, смоква, портокалова, винова лоза и др. Исто така, тие имаат одредени сексуални карактеристики. 

 Сè што е направено во парови 

И од секое нешто Ние создадовме пар за да се сеќавате! [Кур’ан 51:49] 

 Ова се однесува на работи што не се луѓе, животни, растенија и овошја. Може да се однесува и на феномен како електрична енергија во која атомите се состојат од негативно и позитивно наелектризирани електрони и протони. 

Славен нека биде Оној кој создаде парови од се: од она што никне од земјата и од нив самите и од она што не го знаат. [Кур’ан 36:36] 

 Куран овде вели дека сѐ е создадено во парови , вклучувајќи ги и нештата што луѓето не ги знаат во моментов и може да откријат подоцна. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Зоологија 

 ЖИВОТНИ И ПТИЦИ живеат во заедници 

Зоологија И животните кои одат по земјата и птиците кои летаат со крилјата вам ви се слични, заедници. И ништо Ние во Книгата не изоставивме. Потоа, кај Господарот нивни, ќе бидат збрани. [Кур’ан 6:38] 

 Истражувањата покажаа дека животните и птиците живеат во заедници, односно тие организираат, живеат и работат заедно. 

 ЛЕТОТ НА ПТИЦИ 

ЛЕТОТ НА ПТИЦИ Што се однесува до летот на птиците, Куранот вели:

 Не ги гледаат ли птиците потчинети во летот на небо? Кој може да ги допре освен Аллах? Ете, во тоа, навистина, има знамение за луѓето кои веруваат. [Кур’ан 16:79] 

Не ги гледаат ли птиците над нив како летаат со раширени и собрани крилја? Ги држи само Милостивиот. Он, навистина гледа се! [Кур’ан 67:19] 

 Арапскиот збор амсака буквално значи, да ги става рацете, да го заземе, задржи, задржи некој назад , што ја изразува идејата дека Аллах ја држи птицата во Неговата моќ. Овие стихови ја нагласуваат исклучително тесната зависност на однесувањето на птиците врз Божествениот поредок. Современите научни податоци го покажаа степенот на совршенството што го постигнале одредени видови птици во однос на програмирањето на нивните движења. Тоа е само постоењето на миграторна програмаво генетскиот код на птиците што може да го објасни долгото и комплицирано патување кое многу млади птици, без никакво претходно искуство и без никакво упатство, можат да постигнат. Тие исто така можат да се вратат на појдовната точка на одреден датум. 

 Професор Хамбургер во својата книга ” Моќ и фрагливост” дава пример за птица од овчица која живее во Пацификот со своето патување од преку 15.000 милји во облик на слика 8. Го прави ова патување во период од 6 месеци и се враќа во својата точка на заминување со максимално задоцнување од една недела. Мошне комплицираните упатства за такво патување мора да бидат содржани во нервните клетки на птиците. Тие се дефинитивно програмирани. Треба да не размислуваме за идентитетот на овој Програмер? 

 БЕБЕ 

Пчела И Господарот твој и даде вдахновение на пчелата: „Прави куќа по ридовите, и по стеблата и по она што го прават луѓето;“ потоа: „Јади од секаков плод, а потоа оди по патиштата на Господарот твој, послушно!“ Од внатрешноста нивна излегува напивка со различни бои, во која има лек за луѓето. Ете, во тоа, навистина, има знамение за луѓето кои размислуваат. [Кур’ан 16: 68-69] 

 Фон-Фриш ја доби Нобеловата награда во 1973 годиназа неговото истражување за однесувањето и комуникацијата на пчелите. Пчелата , по откривањето на која било нова градина или цвет, се враќа назад и им раскажува на своите сограѓани пчели точната насока и мапа за да стигнат таму, што е познато како пчелин танц . Значењето на овие движења на инсекти, кои се наменети за пренос на информации помеѓу работниците, се откриени научно користејќи фотографија и други методи. Куран спомнува во погорниот стих како пчелата со вештина ги пронаоѓа пространите патеки на својот Господ. 

 Работникот пчела или војник пчела е женска пчела. Во Сурето Ел Нахл глава бр. 16, стиховите 68 и 69, родот што се користи за пчелата е женскиот пол (fasluk и kul), што укажува на тоа дека пчелата што го напуштаат својот дом за собирање на храна е женска пчела. Со други зборови, војник или работник пчела е женска пчела. Всушност, во игра на Шекспирс , Хенри Четвртиот , некои од ликовите зборуваат за пчели и спомнуваат дека пчелите се војници и дека имаат крал. Тоа е она што луѓето го мислат во времињата на Шекспир. Тие сметаа дека работниците пчели се машки пчели и тие одат дома и се одговорни за крал на пчела. Ова, сепак, не е точно. Работните пчели се женки и тие не пријавуваат кралска пчела, туку на кралица пчела . Но, во последните 300 години беа потребни современи истражувања за да се открие ова . 

ВЕБ / ДОМАШНИТЕ СПИКСОВИ Е FRAGILE ВЕБ / ДОМАШНИТЕ СПИКСОВИ Е FRAGILE 

 Кур’ан споменува во Суре ЕЛ-Анкебут,

Оние кои прифатија други заштитници, освен Аллах, се слични на пајажина која си го плете домот. А најслабиот дом, навистина, е домот на пајажината. Е, само кога би знаеле! [Кур’ан 29:41] 

 И покрај тоа што физичкиот опис на пајажинскиот веб е многу слаб, деликатен и слаб, Кураан, исто така, ја нагласува и слабоста на односот во куќата на пајаците, каде што женскиот пајак многу пати го убива својот сопружник , мажјакот. 

 ЖИВОТНА СРЕДИНА И КОМУНИКАЦИЈА НА ЛЕКОВИ 

 Разгледај го следниов курански стих:

И се собра кај Сулејман восјката негова: составена од џинови, луѓе и птици. Сите поредени. И кога стигнаа до долината на мравките, една мравка рече: „О мравки, влезете во живеалиштата ваши бидејќи ќе ве прегазат Сулејман и војската негова, незнаејќи!“ [Кур’ан 27: 17-18] 

 Во минатото, некои луѓе најверојатно се потсмеваа на Куранот , сметајќи дека тоа е книга за бајка во која мравките разговараат едни со други и комуницираат софистицирани пораки. Во последно време, истражувањата ни покажаа неколку факти за начинот на живот на мравките , кои порано не биле познати на човештвото. Истражувањата покажаа дека животните или инсектите чиј животен стил е најблизок во сличност со начинот на живот на луѓето се мравките. Ова може да се види од следниве наоди во врска со мравките: 

  1. Мравките ги закопуваат своите мртви на начин сличен на луѓето.

  2. Тие имаат софистициран систем на поделба на трудот, при што тие имаат менаџери, супервизори, надзорни, работници итн.

  3. Откако по некое време се сретнуваат меѓусебно да имаат разговор.

  4. Тие имаат напреден метод на комуникација меѓу себе.

  5. Тие имаат редовни пазари во кои тие разменуваат стоки.

  6. Тие долго време чуваат житарици во зима и ако житото почнува да пупка, ги пресекуваат корените, како да разбираат дека ако го остават да расте, ќе изгние.Ако зрната што се складираат од нив се навлажни поради дождови, тие ги земаат овие зрнца во сончева светлина за да се исушат, а откако ќе се исушат, ги враќаат внатре како да знаат дека влажноста ќе предизвика развој на коренските системи, а потоа и гнили жито. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Медицина 

Пчела МЕДИУМИТЕ СЕ ОДНЕСУВААТ ЛЕКОВИТЕ 

 Пчелата асимилира сокови од разни видови на цвеќе и овошје и формира во своето тело мед, кој го чува во своите клетки од восок. Само неколку века човекот дознал дека медот доаѓа од стомакот на пчелата. Овој факт беше спомнат во Куран пред 1.400 години во следниот стих:

потоа: „Јади од секаков плод, а потоа оди по патиштата на Господарот твој, послушно!“ Од внатрешноста нивна излегува напивка со различни бои, во која има лек за луѓето. Ете, во тоа, навистина, има знамение за луѓето кои размислуваат. [Кур’ан 16:69] 

 Сега сме свесни дека мед има лековит имот и, исто така, благ антисептички имот . Русите користеле мед за да ги покријат своите рани во Втората светска војна . Раната ќе ја задржи влагата и ќе остави многу мало лузна ткиво. Поради густината на мед, во раната нема да растат габи или бактерии. На лицето кое страда од алергија на одредена растителна материјаможе да му се даде мед од тоа растение, така што лицето ќе развие отпор кон таа алергија.Медот е богат со фруктоза и витамин К. Така, знаењето содржано во Куранот за медот , неговото потекло и својства, беше далеку пред времето кога беше откриено. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Физиологија 

 КРОВНА КУЛТУРА И ПРОИЗВОДСТВО НА МЛЕКО 

 Куран беше откриен 600 години пред муслиманскиот научник Ибн Нафеес да гоопише циркулацијата на крвта и 1.000 години пред Вилијам Харви да го донесе ова разбирање во западниот свет . Приближно тринаесет векови пред да се знае што се случува во цревата за да се обезбеди дека органите се хранат со процесот на дигестивна апсорпција , стих во Кураан го опиша изворот на состојките на млекото, во согласност со овие поими. 

 За да се разбере куранскиот стих во врска со горенаведените концепти, важно е да се знае дека хемиските реакции се случуваат во цревата и дека, од таму, супстанциите извлечени од храна минуваат низ крвотокот преку комплексен систем; понекогаш по пат на црниот дроб, во зависност од нивната хемиска природа. Крвта ги пренесува до сите органи на телото, меѓу кои се и млечните жлезди што произведуваат млеко . 

 Едноставно, некои супстанции од содржината на цревата влегуваат во садовите на самиот цревен ѕид, и овие супстанции се транспортираат преку крвотокот до разни органи. 

 Овој концепт мора да биде целосно ценет ако сакаме да го разбереме следниов стих во Куранот:

И во добитокот вие, навистина, имате ибрет. Ве напојуваме со она што е во стомакот негов, со млеко чисто, меѓу крв и огризина во трбушината, пријатно за оние кои го пијат. [Кур’ан 16:66] 

Во добитокот, навистина, ибрет имате! Ние ве напојуваме со она што е во стомаците нивни; во него вие имате користи големи и од него, токму, јадете. [Кур’ан 23:21] 

(Преводот на овој Кур’ански стих е од книгата Библијата, Куранот и науката од д-р Морис Букаил.)

 Куранскиот опис на производството на млеко кај добитокот е неверојатно сличен со она што го открила модерната физиологија. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Ембриологија 

 ЧОВЕКОТ СЕ СОЗДАВА ОД АЛКА: ЛИЧНА СЛУЖБА 

(А) човечки ембрион (Б) пијавица Пред неколку години група арапи собраа сите информации во врска со ембриологијата од Куранот , и ја следеа инструкцијата на Куранот:

И пред тебе Ние само луѓе испраќавме на кои им доаѓаше вдахновението Наше. Па, прашај ги Следбениците на Опомената ако не узнавте. [Кур’ан 16:43 и 21: 7] 

 Сите информации од Куранот така се собраа, беше преведен на англиски и презентирани на проф. Д-р Кит Мур , професор по ембриологија и претседател на Одделот за анатомија на Универзитетот во Торонто , Канада. Во моментов тој е еден од највисоките власти во областа на ембриологијата. Од него беше побарано да дадат свое мислење во врска со информациите присутни во Куранот во врска со областа на ембриологијата. По внимателно разгледување на преводот на куранските стихови што му беа презентирани, д-р Мур рече дека повеќето од информациите во врска со ембриологијата споменати во Кураан се во совршена согласност со современите откритија во областа на ембриологијата и не се конфронтираат со нив на било кој начин.Тој додаде дека имало неколку стихови, чија научна точност не можел да ги коментира. Тој не можеше да каже дали изјавите се вистинити или лажни , бидејќи тој самиот не бил свесен за информациите содржани во неа. Исто така, немаше споменување на оваа информација во современите списи и студии за ембриологија . Еден таков стих е:

Читај во името на Господарот твој кој создаде, го создаде човекот од грушка на крв! [Кур’ан 96: 1-2] 

 Зборот alaq покрај значењето на збиен тромб на крв, исто така, значи нешто што се држи, пијана како супстанца. Д-р Кит Мур немал сознанија дали ембрионот во почетните фази се појавува како пијавица. За да го провери ова, тој ја проучувал почетната фаза на ембрионот под многу моќен микроскоп во својата лабораторија и го споредил она што го забележал со дијаграм на пијавица и бил вџашен од впечатливата сличност меѓу двете! 

 На ист начин, тој купил повеќе информации за ембриологијата што дотогаш не му била позната, од Куран. Д-р Кит Мур одговори на осумдесет прашања поврзани со ембриолошки податоци споменати во Куранот и Хадиси. Забележувајќи дека информациите содржани во Куранот и Хадисите се во целосна согласност со најновите откритија во областа на ембриологијата, професорот Мур рече: ” Ако ми беа поставени овие прашања пред триесет години, не би можел да одговорам на половина од нив поради недостаток на научни информации 

 Д-р Кит Мур претходно беше автор на книгата, “Развивање на човекот” . По стекнувањето нови знаења од Кур’ан, тој во 1982 година го напишал третото издание на истата книга, “Развивачкиот човек”. Книгата беше добитник на награда за најдобра медицинска книга напишана од еден автор. Оваа книга е преведена на неколку главни јазици на светот и се користи како учебник за ембриологија во првата година на медицинските студии. Во 1981 година, за време на седмата Медицинска конференција во Дамам , Саудиска Арабија, д-р Мур рече: ” За мене беше големо задоволство да ги разјаснам изјавите во Куранот за човечкиот развој. Ми е јасно дека овие изјави мора да дојдат кај Мухаммед од Бога или Аллах, бидејќи речиси целото ова спознание не било откриено многу векови подоцна. Ова ми докажува дека Мухаммед морал да биде гласник на Бога или Аллах . 12 

 Д-р Џо Ли Симпсон , претседател на Одделот за акушерство и гинекологија на Медицинскиот колеџ Бејлор, Хјустон, САД, прогласува: … овие Хадити, изреки на Мухаммед (нека е секој мир и спас врз него) не можеше да се добие на основа на научното знаење кое беше достапно во времето на писателот (VII век). Следи дека не постои само конфликт меѓу генетиката и религијата (исламот), туку, всушност, религијата (исламот) може да ја насочи науката со додавање на откровение на некои од традиционалните научни пристапи, постојат изјави во куранскиот века прикажан со векови подоцна да бидат валидни кои поддржуваат знаењето во Куранот е изведено од Бога. 

(Референцата за оваа изјава е видео лентата со наслов ” Ова е вистината” . За копија од оваа видеоснимка контактирајте ја Исламската фондација за истражување.)

 ЧОВЕКОТ СОСТАВЕН ОД КАПИТАТА ИЗВАДЕНО ОД РАЗМЕНАТА КОСТА И РИБСОТ

Па, нека човекот погледа од што е создаден, создаден е од вода што се исфрла, која излегува меѓу ‘рбетот и градите. [Кур’ан 86: 5-7] 

 Во ембрионските фази , репродуктивните органи на машките и женските, односно тестисите и на јајниците , го започнуваат нивниот развој во близина на бубрегот помеѓу ‘рбетниот столб и единаесеттиот и дванаесетиот ребро . Подоцна тие се спуштаат;женските гонади (јајниците) застануваат во карлицата, додека машките гонади (тестисите) го продолжуваат своето потекло пред раѓањето за да стигнат до скротумот преку ингвиналниот канал. Дури и кај возрасното лице по спуштањето на репродуктивниот орган, овие органи го добиваат снабдувањето на нервите и снабдувањето со крв од абдоминалната аорта, која е во областа помеѓу ‘рбетот (‘ рбетниот столб) и ребрата.Дури и лимфната дренажа и венското враќање одат во истата област. 

 ЧОВЕКОВИТЕ ТРЕНИРАНИ ОД НУТФА (минутна количина на течност) 

 Славниот Куран споменува не помалку од единаесет пати дека човечкото суштество е создадено од нурфа , што значи минутна количина на течност или браздичка течност што останува по празнење чаша. Ова се споменува во неколку стихови од Куранот, вклучувајќи 22: 5 и 23:13. 13 Науката потврди во последно време дека само еден од просек од три милиони сперма е потребен за оплодување на јајце клетката. Ова значи дека само 1 / три милионити дел или 0,00003% од количеството на спермата што се емитуваат е потребно за оплодување. 

(Истото се споменува и во Куранот во 16: 4, 18:37, 35:11, 36:77, 40:67, 53:46, 75:37, 76: 2 и 80:19.)

 ЧОВЕЧКИ ЗОШОЦИ СОДРЖИНИ ОД СУЛАЛАХ (Квинтесенција на течност) 

А потоа, породот негов, го создава од избрана капка вода. [Кур’ан 32: 8] 

 Арапскиот збор sullah значи квинтесенција или најдобар дел од целина. Сега дознавме дека само еден единствен сперматозоид кој продира во јајцето е потребен за оплодување , од неколкуте милиони произведени од човекот . Тој еден сперматозоид од неколку милиони, е наведен во куранот како сула. Сулах, исто така, значи нежно извлекување од течност . Течноста се однесува на машки и женски герминативни течности кои содржат гамети. Јајцето и спермата нежно се извлекуваат од нивните средини во процесот на оплодување. 

 ЧОВЕКОТ СОСТАВЕН ОД NUTFATUN AMSHAAJ (мешани течности) 

 Размислете за следниов курански стих: Ние човекот го создадовме, навистина, од мешавина на семе за да го ставиме во искушение, и му дадовме и слух и вид. [Кур’ан 76: 2] 

 Арапскиот збор nutfatin amshaajin значи мешани течности. Според некои коментатори на Куранот, мешаните течности се однесуваат на машки или женски агенси или течности. По мешавина на машки и женски гамети, зиготот сè уште останува нурфа .Мешаните течности, исто така, може да се однесуваат на сперматична течност која е формирана од различни секрети кои доаѓаат од различни жлезди. Поради тоа, нурфатин амсај, односно минутна количина на мешани течности се однесува на машките и женските гамети (герминативни течности или клетки) и дел од околните течности. 

 ОДРЕДУВАЊЕ НА СЕКС 

 Полот на фетусот е определен од природата на спермата, а не јајце клетката. Полот на детето, без разлика дали е женски или машки, зависи од тоа дали 23-тиот пар на хромозоми се XX или XY, соодветно. Првично утврдување на полот се јавува при оплодување и зависи од типот на сексуалниот хромозом во спермата која оплодува јајце клетка. Ако тоа е сперматозоиди кои го оплодуваат јајцето, фетусот е женски, а ако е Y лежиште сперма, тогаш фетусот е машки. 

Да, Он создаде пар: машко и женско, од семе кога ќе се закачи! [Кур’ан 53: 45-46] 

 Арапскиот збор nutfah значи минута количина на течност и тони значи ејакулирани или засадени . Затоа нурфата посебно се однесува на спермата, бидејќи е ејакулирана. Куранот вели :

Не беше ли капка семе, семе што се фрла? А по ова угрушок од крв, па го создаде и обличје му даде, и од него создаде пар: машко и женско. [Кур’ан 75: 37-39] 

 Тука повторно се спомнува дека мала количина (пад) на спермата (означена со зборот nutfatan min maniyyin ) која доаѓа од човекот е одговорна за полот на фетусот . 

 Мајките во индискиот потконтинент , во голема мера, претпочитаат да имаат машки внучиња и често ги обвинуваат своите ќерки ако детето не е од посакуваниот пол. Ако само тие знаат дека решавачкиот фактор е природата на машката сперма, а не женската јама! Ако некој виновен виновен, тие треба да ги обвинуваат своите синови, а не нивните кројачи, бидејќи и Куран и Наука сметаат дека тоа е машкиот течност што е одговорна за сексот на детето! 

 ФЕТУЗ ЗАШТИТЕН СО ТРИ ПРЕДВИДЕНИ ТРАНИЦИ 

Ве создаде во утробите на мајките ваши, суштество по суштество, низ три темнини. [Кур’ан 39: 6] 

 Според професорот Кит Мур овие три превези на темнината во Куранот се однесуваат на: 

  1. предниот абдоминален ѕид на мајката
  2. ѕидот на матката
  3. амниохорионска мембрана .

 ЕМБРИОНИЧКИ ФАЗИ 

Ние човекот, навистина, го создадовме од глина одбрана, потоа како капка семе го ставивме на место сигурно. Потоа капката семе Ние ја создадовме засирена крв; од засирената крв создадовме парче месо; од парчето месо создадовме коски, а потоа коските со месо ги обвиткавме; потоа создадовме сосем друго суштество. Па, нека е вишен Аллах. Меѓу создателите Он е Најубавиот! [Кур’ан 23: 12-14] 

 Во овој стих, Аллах кажува дека човекот е создаден од мала количина течност која е сместена во место за одмор, цврсто фиксирано (добро утврдено или поднесено) за кое се користи арапскиот збор qarrin makn . 

Матка

 Матката е добро заштитена од задната страна на ‘рбетниот столб цврсто поддржан од задните мускули . Ембрионот е дополнително заштитен со амнионска кеса која ја содржи амнионската течност . Така фетусот има добро заштитено живеалиште . ЕмбрионОваа мала количина на течност е направена во алака, што значи нешто што се држи. Тоа исто така значи и супстанца слична на пијавица . И двата описи се научно прифатливи, бидејќи во многу раните фази фетусот се држи до ѕидот и, исто така, изгледа како лик во облик. Таа, исто така, се однесува како пијавица(крв) и се стекнува со крв од мајката преку плацентата. Третото значење на зборот alaqah е згрутчување на крвта . За време на оваа фаза на алака, која опфаќа трета и четврта недела од бременоста, згрутчувањето на крвта во затворени садови. Оттука, ембрионот се здобива со појава на згрутчување на крвта, како дополнување на појавата на пијавица. Во 1677, Хам и Лиувенхок биле првите научници кои ги следеле човечките сперматозоиди (сперматозоиди) користејќи микроскоп. Тие мислеа дека клетката на спермата содржела минијатурно човечко суштество кое се зголемило во матката за да формира новороденче. Жужена супстанцаОва беше познато како теорија за перфорација . Кога научниците открија дека јајцето е поголемо од спермата, Де Граф и други мислат дека фетусот постоел во минијатурна форма во јајцето.Подоцна, во 18 век, Maupertuis ја пропагира теоријата на бипарламенталното наследство . Алаката се претвора во mudghah што значи нешто што е џвакано (има заби марки), а исто така нешто што е натруфен и мал што може да се стави во устата како гума за џвакање. Двете објаснувања се научно точни.Проф. Кит Мур зеде парче гипс печат и го направи во големината и обликот на раната фаза на фетусот и го џвакаа меѓу забите за да го направат во Мудха. Тој го спореди ова со фотографиите од раната фаза на фетусот. Знаците на забите се слични на сомите, што е почетокот на формирањето на ‘рбетниот столб. 

 Овој mudghah се трансформира во коски ( izm ). Коските се облечени со непроменето месо или мускули (лам). Тогаш Аллах го прави тоа во друго суштество. Професорот Маршал Џонсон е еден од водечките научници во САД, и е шеф на Одделот за анатомија и директор на Даниел Институтот на Универзитетот Томас Џеферсон во Филаделфија во САД. Од него беше побарано да ги коментира стиховите од Куранот кои се занимаваат со ембриологија. Тој рече дека стиховите од Кур’ан кои ги опишуваат ембриолошките фази не можат да бидат случајно. Тој рече дека е веројатно дека Мухаммед (мир на него) имал моќен микроскоп. За да се потсети дека Кур’ан бил откриен пред 1400 години, а микроскопите биле измислени со векови по времето на Пејгамберот Мухаммед (мир на него), проф. Џонсон се насмеа и призна дека првиот измислен микроскоп неможеше да се зголемува повеќе од 10 пати и може не покажува јасна слика. Подоцна тој рече: ” Не гледам ништо тука во конфликт со концептот дека Божествената интервенција била вклучена кога Мухаммед го спомнал Кур’ан. 

 Според д-р Кит Мур , модерната класификација на фази на ембрионски развој која е усвоена низ целиот свет, не е лесно разбирлива, бидејќи ги идентификува фазите на нумерички основи, односно фаза I, фаза II итн. Поделбите откриени во Куранот врз основа на различни и лесно препознатливи форми или форми, од кои ембрионот поминува. Тие се базираат на различни фази на пренаталниот развој и обезбедуваат елегантни научни описи кои се разбирливи и практични. Слични ембриолошки фази на човечкиот развој се опишани во следните стихови:

Не беше ли капка семе, семе што се фрла? А по ова угрушок од крв, па го создаде и обличје му даде, и од него создаде пар: машко и женско. [Кур’ан 75: 37-39] 

Кој те создаде?… па те направи целосен и складен, и Кој со посак Свој ликот ти го среди. [Кур’ан 82: 7-8] 

 ЕМБРИ ДЕФИЦИРАНО И ИНФОРМИРАНО 

 На сцената на mugdhah, ако во ембрионот е направен засек и внатрешниот орган е расчленет, ќе се види дека повеќето од нив се формираат додека другите се уште не се целосно формирани. 

 Според проф. Џонсон , ако го опишеме ембрионот како целосна творба , тогаш само го опишуваме тој дел кој е веќе создаден. Ако го опишеме како некомплетна креација, тогаш само го опишуваме тој дел што сè уште не е создаден. Значи, дали е тоа целосно создавање или нецелосно создавање? Не постои подобар опис на оваа фаза на генезата на ембрионите од куранскиот опис, делумно формиран и делумно неформиран , како во следниот стих :

О луѓе, ако сте при сомнение во проживувањето, па Ние, ве создадовме од земја, потоа од капка семе, потоа од засирена крв, потоа од парче месо, целосно и нецелосно за да ви објасниме; и во утробите утврдуваме со посак Наш до рок определен; потоа ве вадиме како малечко за да станете потоа мажевствени. [Кур’ан 22: 5] 

 Научно, знаеме дека во оваа рана фаза на развој постојат некои клетки кои се диференцирани и постојат некои клетки кои се недиференцирани некои органи се формираат, а сепак други неформализирани. 

 ДЕНОТ НА СЛУЧАЈ И СЛУЧАЈ 

Ембрион Првото чувство да се развие во човечки ембрион во развој е слух . Фетусот може да чуе звуци по 24-та недела.Потоа, чувството за видот се развива и до 28-тата недела, мрежницата станува чувствителна на светлина. Размислете за следните курански стихови поврзани со развојот на сетилата во ембрионот: 

А потоа Он го обликува и му вдахнува од духот Свој, И ви дава и слух, и вид и срца. Малкумина заблагодарувате. [Кур’ан 32: 9] 

Ние човекот го создадовме, навистина, од мешавина на семе за да го ставиме во искушение, и му дадовме и слух и вид. [Кур’ан 76: 2] 

И Он ви создаде и слух, и вид, и срце. Е, само колку малку заблагодарувате! [Кур’ан 23:78] 

Во сите овие стихови се спомнува чувството на слух пред тоа од видот. Така, куранскиот опис се совпаѓа со откритијата во модерната ембриологија. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Општа наука 

 FINGERPRINTS 

Мисли ли човекот дека Ние никогаш нема да ги избереме коските негови? Е, уште како! Ние сме Кадри дури и да ги поредиме и јагодиците на прстите негови. [Кур’ан 75: 3-4] 

 Неверниците тврдат дека се случило воскресение откако коските на мртвите луѓе се распаднале на земјата и како секој поединец ќе биде идентификуван на Судниот Ден. Семоќниот Аллах одговори дека Тој не само што може да ги собере нашите коски, туку и совршено да ги реконструира нашите прсти . 

 Зошто Куранот, зборувајќи за определување на идентитетот на поединецот , зборува конкретно за прстите? Во 1880 година, отпечатокот бил научен метод за идентификација, по истражувањето направено од Сер Френсис Голт . Ниту две лица во светот не можат да имаат иста шема на отпечатоци. Тоа е причината зошто полициските сили ширум светот користат отпечатоци за да го идентификуваат криминалецот. Пред 1400 години , кој можеше да ја знае уникатноста на секој отпечаток од прсти? Сигурно тоа можеше да биде никој друг, од самиот Создател! 

 БОЛНИТЕ РЕПЕПТОРИ ПРИЈАВУВААТ ВО КОЖАТА 

БОЛНИТЕ РЕПЕПТОРИ ПРИЈАВУВААТ ВО КОЖАТА Мислеше дека чувството на чувство и болка зависи само од мозокот. Неодамнешните откритија докажуваат дека постојат рецептори за болка присутни во кожата без кои лицето не би можело да чувствува болка . Кога лекарот го испитува пациентот што страда од повреди на изгореници, тој го потврдува степенот на изгореници од пинпир . Ако пациентот почувствува болка, лекарот е среќен , бидејќи покажува дека изгорениците се површни и рецепторите за болка се непроменети. Од друга страна, ако пациентот не чувствува болка, тоа укажува на тоа дека тоа е длабоко изгорено и болните рецептори се уништени. Куранот дава индикација за постоење на рецептори за болка во следниот стих :

На оние кои, навистина, не веруваат во ајетите Наши ќе ги фрлиме во огнот, сигурно: Кога кожите нивни ќе се испечат Ние ќе ги замениме со други кожи за да ја искусат казната. Аллах, секако, е Силен и Мудар! [Кур’ан 4:56] 

 Професорот Тагатат Тејасен , претседател на Одделот за анатомија на Универзитетот Чијанг Мај во Тајланд, потроши многу време за истражување на рецепторите за болка.Првично не можеше да поверува дека Куран го спомнал овој научен факт пред 1.400 години. Подоцна го потврдил преводот на овој курански стих. Професорот Тјајасен бил толку импресиониран од научната точност на куранскиот стих дека на 8 Саудиска медицинска конференција одржана во Ријад на научните знаци на Куранот и Суннетот, тој јавно се прогласил: Нема Бог, освен Аллах и Мухаммед е Неговиот Пејгамбер и Пратеник. 

^ Нагоре

 ————————————————– ——— 

 Заклучок 

Кур'ан За да се припише присуството на научни факти во куранот на случајност, ќе биде против здрав разум и вистински научен пристап. Куранот ги повикува сите луѓе да размислуваат за создавањето на овој универзум во стихот :

Во создавањето на небесата и Земјата и во промената на денот и ноќта за надарените со разум, навистина, има знаменија:  [Кур’ан 3: 190] 

 Научните докази на Куранот јасно го докажуваат своето Божествено потекло. Ниту еден човек не можел да создаде книга, пред четиринаесет стотини години , која би содржи длабоки научни факти, кои со векови подоцна биле откриени од човештвото. Куран, сепак, не е книга за наука, туку книга на знаци. Овие знаци го покануваат човекот да ја сфати целта на неговото постоење на земјата и да живее во хармонија со Природата. Куранот е навистина порака од Аллах, Создателот и Одржувач на универзумот . Таа ја содржи истата порака на Единството на Бога, кое било проповедано од сите Пратеници, од Адам, Мојсеј, Исус до Мухаммед (нека е секој мир и спас врз нив). 

 Неколку детални зборови се напишани за предметот Куран и модерната наукаи понатаму се истражуваат во оваа област. Со волјата Божја, ова истражување ќе им помогне на човештвото да се приближи до Словото на Семоќниот. Оваа брошура содржи само неколку научни факти кои се присутни во Куран. Не можам да тврдам дека направив целосна правда на оваа тема. Проф. Тејасен го прифатил исламот врз основа на само еден научен знак споменат во Куранот. Некои луѓе може да побараат десет знаци, додека некои може да бараат сто знаци за да се уверат во Божественото потекло на Куранот .Некои би биле неподготвени да ја прифатат Вистината дури откако ќе бидат прикажани илјада знаци. Куранот го осудува таков затворен менталитет во стихот :

И глуви се, и слепи се, и неми се: па, според тоа, не можат да се вратат до Патоказот. [Кур’ан 2:18] 

 Куранот содржи комплетен код на животот за поединецот и општеството. Елхамдулиллах (Благодарност на Аллах), куранскиот начин на живот е далеку подобар од измите што модерниот човек ги измислил од чистото незнаење . Кој може да даде подобро водство од Самиот Творец ? 

Д-р Закир Наик

 Се молам дека овој смирен напор е прифатен од Аллах, на кого се молам за милост и водство (Амин) . 

 ————————————————– ——— 

Следете не на FACEBOOK

Facebook Pagelike Widget